woensdag 17 april 2013

Help! Donkere kringen!


Iedereen kent het wel, wallen of donkere kringen onder je ogen. Een vervelend kwaaltje wat een fris gezicht behoorlijk kan belemmeren. Nu ben ik zelf gezegend met een ziekte waar door ik niet goed kan slapen en kunnen de kringen onder mijn ogen behoorlijk donker zijn. Gelukkig heeft mijn moeder een boek met allerlei goedkope tips voor o.a. beauty, en hier stond in dat zwarte thee wallen en donkere kringen zou verminderen. Dit moest ik natuurlijk even proberen!



Als echte theeleut staat zo ongeveer mijn hele keukenkastje vol met thee, en al gauw vond in deze zwarte thee van de Jumbo. Om de theezakjes koud te maken heb je ook een beker koud water nodig. Hier heb ik het zakje 15 to 20 seconden in gehouden en hem vervolgens op mijn oog gelegd tot het zakje uitgedroogd was. Omdat ik toen nog niet echt resultaat zag heb ik hetzelfde gedaan met het tweede zakje (op hetzelfde oog dus). Tip: Doe dit als je je badjas of pyjama nog aan hebt, je gezicht en nek kunnen nat worden!

before
after

Helaas viel het resultaat mij een beetje tegen. Op de foto zie je iets meer verschil door de belichting, maar in de spiegel is de kring onder dit oog net zo donker als die bij het andere. Voor mij heeft dit dus niet gewerkt, maar misschien is dat ook wel omdat mijn wallen erg hardnekkig zijn. Jammer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten